Off Road Forum
Dato og tid er 10 sep 2010, 12:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Beachtour 2010, Løkken

Netop hjemkommet fra en skøn weekend i sommerhus i Løkken, må jeg af med noget galle :

Vejret var perfekt, der var masser af biler, og et skønt område. Dette burde være rammerne om et perfekt arrangement.

Det blev dog noget skæmmet af, at kun tilfældigheder gjorde at ingen kom (alvorligt) til skade.

Jeg har aldrig set så mange almindelige sikkerhedsregler, og almindelig sund fornuft blive tilsidesat i den grad.

En fotograf havde nær fået en trækkrog med sjækel i hovedet, da en svejsning sprang. En større skare af mennesker kunne lige så godt have fået en wire i hovedet, i stedet for at den endte i vandet bag den strandede bil.
Der blev indtaget alkohol, og tomme flasker smidt ud af bilerne. Der blev kørt race på stranden, med sidelæns kørsel med +80 km/t.

Ovenstående oplevet på under en time. Der er sikkert mange flere skrækhistorier.

Er det virkeligt det billede vi 4x4 folk ønsker at udstille for omverdenen ???

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at folk ikke aner hvilke kræfter der er i spil, når de benytter deres legetøj.

Med skamfulde hilsner...

Paw

Titel: Re: Beachtour 2010, Løkken
Site Admin
Brugeravatar

Det var rigtig dårlig reklame. Jeg havde en bekendt der kørte op for at ville ta nogle billeder, men han smuttede hjem næsten med det samme, for som han sagde "dette her ender galt"

Jeg siger ikke der skal køres i morfar tempo, men man skal sku respektere andre mennesker, maskinerne og naturen.

Det er næsten lige som med "striben" i gamle dage inde bag ved PFA bygningen i købehnavn. Der kunne man møde op og ha de sjovt. Men efterhånden som det voksede, så blev det vildere og vildere, så til sidst måtte politiet direkte køre kampanger mod eventet.

Hvis folk ikke snart spænder hjelmen, så ender det med at Beachtour Løkken ryger gennem samme udvikling

Beachtour handler om afslappet hygge. Hvis man ligefrem er nød til at lave strammere regler for afviklingen, så falder en del af grundlaget for hele turen til jorden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]